Bedankt voor de fijne samenwerking + vacature

Dag iedereen,

Na twee bijzonder fijne en leerrijke jaren sla ik een nieuwe weg in en neem ik afscheid van GiPSo.

Wat ben ik dankbaar voor de mensen die ik in deze periode heb mogen ontmoeten! Ouders met een droom, initiatiefnemers met enorm veel doorzettingsvermogen, experten met een warm hart, en Bart als tandemfiguur. Samen zagen we ideeën groeien tot concrete plannen. We zagen projecten vorm krijgen, huizen gebouwd worden, bewoners hun nieuwe thuis betrekken… Elke keer opnieuw een stapje dichter bij een inclusieve maatschappij.

Het was mooi om te mogen meewerken aan kleinschalige initiatieven waar zoveel engagement, hoop en zorg in zit. Om groepen te ondersteunen in hun zoektocht, om samen moeilijkheden te overwinnen en om stap voor stap vooruitgang te zien. Dat vertrouwen dat ik van jullie kreeg, zal ik altijd blijven meedragen.

Ik neem afscheid met een warm hart en veel respect voor wat GiPSo betekent voor zoveel mensen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met de verdere uitbouw van jullie dromen en projecten en ik ben er van overtuigd dat GiPSo daarbij de ideale GPS is!

En… GiPSo zoekt natuurlijk een waardige opvolger!

Ben of ken jij iemand met een hart voor kleinschalige wooninitiatieven? Iemand die mensen met een beperking en hun netwerk wil ondersteunen in het realiseren van hun droom? Bekijk zeker de vacature in bijlage en aarzel niet om Bart te contacteren via bart.vertriest@gipso.be of bel hem op het nummer 02 897 33 96.

Wie weet stap jij binnenkort mee in dit mooie verhaal, samen met Bart.

Hartelijk dank en warme groeten,
Yoni

GiPSo – Gids Inclusieve Projecten Sociaal Ondernemen (1).pdf (111,4 KB)

Beste Yoni,

Ik wil je graag bedanken voor de fijne samenwerking en de inspiratie die je de afgelopen jaren hebt gebracht samen met Bart.

GiPSo verliest een waardevolle collega, maar jouw impact blijft zeker voelbaar.

Hartelijk dank voor alles en veel succes in de toekomst!

Energieke groeten Sven

1 like