Wij zoeken een warme thuis voor onze zoon met autisme en een lichte mentale beperking.
In augustus 2023 wordt hij 21 jaar en zou hij over een goed zorgbudget kunnen beschikken.
Onze zoon steekt graag de handen uit de mouwen bij een zorgboer en is een echte dierenvriend. Zijn droom is een eigen hond te hebben.
De locatie is ondergeschikt. Een warme thuis, waar dan ook in Vlaanderen, een must!
Hebben jullie een plekje vrij voor onze zoon? En als kers op de taart voor zijn (toekomstige) hond?
Ben je een bestaande (liefst kleinschalige) voorziening of van plan om iets nieuws op te richten?
Ken je mensen die onze zoon verder kunnen helpen?
Neem dan zeker contact met ons op!
Alvast bedankt!
Luc & Inge
0477 / 290 331
ZOEKERTJE NIET MEER ACTIEF WEGENS WARME THUIS GEVONDEN
Dag Luc en Inge,
Ik heb me net ingeschreven bij Gipso en kwam jullie zoekertje tegen. Ik kan uit jullie tekst niet opmaken of jullie zoon al bij een zorgboerderij werkt of dat jullie een zorgboerderij zoeken.
Wij wonen ook in Limburg en hebben een zoon van 18 jaar met autisme. Hij gaat momenteel al 4 jaar naar een zorgboerderij bij ons in de buurt. Het is een bestaande kinderboerderij die sinds 5 jaar een zorg statuut heeft. Een superfijne plek waar hij in zijn kracht mag staan door met dieren en lotgenoten te werken. Er zijn uiteraard dierverzorgers werkzaam maar ook zorgmedewerkers en alsook een psycholoog om de cliĆ«nten met de beste zorg te kunnen begeleiden. Hier wordt niet gekeken naar wat hij NIET kan, maar wat hij WEL kan. Een verademing voor hem en voor onsā¦
Langzaamaan zijn wij aan het nadenken en willen we ons een beetje oriƫnteren in de mogelijkheden om zelf een kleinschalige woonbegeleiding op te zetten.
Ik zag dat jullie zoekertje al van 2 jaar geleden is, dus waarschijnlijk zijn jullie al vele stappen verder als ons. Ik weet ook niet waar jullie wonen (Limburg is groot). Maar mochten jullie nog iets meer willen weten over de zorgboerderij waar onze zoon naartoe gaat, dan mogen jullie mij altijd bellen. Er is nog plek voor nieuwe leden.
Groetjes,
Marphiel 0474-102727
1 like
Dag Marphiel, kun je me aub wat meer info geven?
Dag Evi,
www.daalhoeve.nl
Ligt in Maastricht, vlak over de grens van Lanaken. Sinds 2025 is het mogelijk om PaB ook in te zetten in het buitenland (heel fijn als je in grensgebied woont).
1 like